Op De Rails
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

aanvraag door rec van uitbreiding plaatsen binnen 1 smv

Ga naar beneden

aanvraag door rec van uitbreiding plaatsen binnen 1 smv Empty aanvraag door rec van uitbreiding plaatsen binnen 1 smv

Bericht  mieke di mei 20, 2008 3:38 pm

rec rol: mij is niet duidelijk wat een rec coördinator moet doen als hij/zij een uitbreiding van leerlingplaatsen wil aanvragen binnen een smv waarvoor al eerder plaatsen waren aangevraagd en die ook al toegekend zijn.
Ik heb de indruk dat het nu alleen mogelijk is om een "nieuwe aanvraag toe te voegen" (voor een nieuw smv ??)


rec rol:als je voor een nieuw smv een aanvraag wilt doen dan zijn de velden onder "nieuwe aanvraag toevoegen" voor alle drie de tijdvakken verplichte velden. het zou toch kunnen dat een nieuwe aanvraag alleen voor bv tijdvak 2 geldt? (of moet je dan verplicht 0 invullen in andere tijdvakken?)

rec rol; als je 1 nieuwe aanvraag voor leerlingplaatsen doet, en je wilt deze indienen bij t projectbureau, dan komt de vraag vervolgens "wilt u deze aanvragen (meervoud!!!) indienen ..."

rec rol: als je bij een nieuwe aanvraag bij een smv de keuze vo hebt aangeklikt, dan komt later bij de gegevens van dit smv te staan "niet vo"



rec rol; ik wilde voor mijn rec een tweede, nieuwe aanvraag doen voor smv "vo helmond" en toen kreeg ik bij de vragen niet meer de mogelijkheid om "overeenkomst" en "vervaldatum overeenkomst" in te vullen. In het overzicht van betreffend smv staat dan bij betreffende vragen "in behandeling" en oo-oo-oo

aanvraag door rec van uitbreiding plaatsen binnen 1 smv Naamlo14
aanvraag door rec van uitbreiding plaatsen binnen 1 smv Naamlo15

mieke

Aantal berichten : 15
Registration date : 03-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum